lunes, 3 de marzo de 2008

MARATÓ DE BARCELONA 02.03.08



Doncs si, ja tinc una marató més al sac. I ja és la 4rta.



Aquesta potser va ser la que vaig tenir més responsabilitat de totes perquè havia d’acompanyar al meu pare durant els 42.195 metres que consta la marató a un ritme de 5'35-40''/km.


I si, i tant que ho varem fer, però fins el 30, aleshores les forces ja minvaven i el temps final va ser de 4h9'21'' MMP del meu pare.


Va ser tot un èxit ja que sempre em vaig trobar molt bé i no vaig tenir sensació de fatiga muscular en cap moment.


Ara a preparar la mitja de Cunit, que és d’aquí a dues setmanes.


4 comentarios:

MARTA - RAMIRO - ADAM dijo...

Felicidades a los dos, sobre todo a tu padre, buen ejemplo.
Espero que sigas recuperandote y teniendo buenas sesaciones.

Venga!!!

Lo Búfal dijo...

Ei!! enhorabona als dos, sobre tot al teu pare. Ha de ser molt gratificant poder ajudar a algu que estimes a fer una marato.
Salut!!

Anónimo dijo...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Computador, I hope you enjoy. The address is http://computador-brasil.blogspot.com. A hug.

Anónimo dijo...

Anims marc, i felicitats per a marato de l'escala. Hauras d'anar actualitzant el blog.
Records de Girona
Jacky